
xa0 xa0 کارم از یکی بود , یکی نبود گذشته است… من در اوج قصه گم شدم…. عشق یعنی یکی بود و یکی ” نآبود “....... xa0 ...
ادامه مطلب
از زنـــدانی پرسیدنــد: ✘تنهـــــاتــــر از تـــو كیست..؟ گفـت : ✘آنكـــــه دلش زنــــدانــیِ دیگــــریـسـت......
ادامه مطلب